Papp Péter

színész

Márton László rémbohózatában a pap szerepében tűnt fel először

Ő az aki a rendező tudta nélkül mindennek utánanéz…

Márton László rémbohózatában a pap szerepében tűnt fel először. A pap ebben a darabban sok funkciót betölt túl a lelkiségen talán túlzottan komolyan is veszi feladatát rengeteget ostorozza a vizgyörki népet már a darab elején, s később természetesen megtudjuk miért.
Péter szintén ifjú titán, érzékenysége és lelkesedése a feladatok iránt teszi őt izgalmas színésszé. Ő az aki a rendező tudta nélkül mindennek utánanéz és utánaolvas ami egy darabbal kapcsolatos, tájékozottságát beépíti szerepeibe, megpróbálja feltérképezni hogy megkapott szerepe hogyan képződik le benne.
Legutóbb Dorde Lebovic szerb író Ezredik éjszakájában játszotta el HEP szerepét, s a fentebbi sorokból kiderül sokat beszélgettünk a darab mondanivalóiról és szereplők mozgatórúgóiról.

Munkái, szerepei

2015. április 28.
Márton László: Lepkék a kalapon-rémbohózat – Baán Gábor, vizgyörki lelkész
2015. november 4.
Dorde Lebovic: Az ezredik éjszaka – HEP

Dorde Lebovic: Az ezredik éjszaka (SZESZT)

“Mennyire banális vagy, Hep! Régimódi! Műveletlen! Azt akarod, hogy rólam is azt mondják? S amellett még azt is hozzáfűzzék, hogy csak a magam vidékére volt gondom, hogy önző és részrehajló vagyok! Jobb lesz, ha hallgatsz…..”

tovább

Dorde Lebovic: Az ezredik éjszaka

Dorde Lebovic műve szürreális játékra szólít.. A két barát Hap és Hep története ott kezdődik amikor munkából hazafelé menet folyton arról beszélnek,hová is tart az életük és a világ, nap mint nap ugyanazok a kérdések, válaszok és félelmek kerülnek elő. Félelmeikre és kérdéseikre talán válaszul megjelenik egy varázsló s fölajánlja azt a komoly emberfeletti lehetőséget ami után már semmi sem lehet ugyanaz mint előtte… talán… Szereposztás: Hap: Hadzsy János Hep: Papp Péter Varázsló: Keresztes Tímea Koreográfus: Rózsa Miklós Fény-hang: Horváth Attila Diszlet-jelmez: SZESZ Rendezőasszisztens: Kondor Alexandra Rendezte: Varga... tovább

Márton László: Lepkék a kalapon

Egy régi szép történet elevenedik meg a színpadon legalábbis, a 19. századvégi nyitóképünk, amit bemutathatunk, ezt ígéri, balsejtelmünk azonban fokozatosan kap erőre, miközben figuráink életre kapnak. Aprólékos lélektani ábrázolásra azonban nincs idő, úgy ahogy a valóságban sincs már, bohózatunk színpadán sincs, ebben a törékeny porcelánvilágban a fokozatosság helyett sebes fordulatokkal bontakozik ki a szerelmi háromszög, a világfájdalom, a melodráma, az infantilizmus s mindezekhez bizonyos mellékszálak is gyorsan felzárkóznak. „KLÁRI Megállj csak, jön a Radiszló, majd ő lesz az új apukád, és lerágja mind a két füledet! MARIANN Nincs is Radiszló!” „STIFTER Amibe lábukat rakták? Micsoda szokás! Kultúrember nem kiengedi magából a disznót, hanem rázár ajtót, és oktatja, neveli.” Az a világ látható ebben a bohózatban, amit Isten kalapjának nevezünk. Szereposztás: Spangenberg Radiszló, császári és királyi korlátnok: Kosztolányi József Baán Olga: Rácz Tamara Baán Viktor: Lipták László Baán Márta: Péterffy Andrea Baán Mariann: Vecsernyés Viktória Baán Klári: Molnár Kinga Baán Mili: Nógrádi Claudia Baán Gábor, vizgyörki lelkész: Papp Péter Tax Iván, bocsári földbirtokos: Gargya Balázs Stifter Adalbert, orvos: Spitzer Jenő Dahó Sámuel, vizgyörki néptanító: Tóth Csongor Pillér Gábor, bocsári parasztlegény: Hardi Csaba Rozgonyi, terménykereskedő: Németh György Attila Dahó Ágnes: Bene Barbara Díszlet-jelmez: SZESZ-Délikert Színház Plakátdesign: Szögi Tamás Fény-hang: Horváth Attila Rendezőasszisztens: Kondor Alexandra Rendező: Varga Norbert Prev123Next... tovább